loading...
کرج دیزاین
Admin بازدید : 279 2016/06/25 نظرات (0)

برنامه PowerPoint یک راه ساده را برای ایجاد یک ضبط کننده صفحه نمایش در خود جای داده است که می تواند در مواقعی آن چیزی را که می خواهید برای صفحه نمایش توضیح و ارائه دهید مفید واقع شود .   از این پس، این توانایی را دارید تا از صفحه ‌نمایش فیلم بگیرید و آن‌ را با چند کلیک ساده در اسلایدهای پاورپوینت وارد کنید. تنها کافی است محتوایی را که برای ضبط به آن نیاز دارید، انتخاب کنید.

 

 

برای این منظور، به زبانه Insert  بروید و گزینه Screen Recording را انتخاب کنید.

صفحه ‌نمایش در وضعیت آماده‌سازی برای ضبط قرار می‌گیرد. در این حالت، محدوده‌ای را که در نظر دارید از آن تصویر‌برداری کنید، با ماوس مشخص و با استفاده از جعبه ابزار ارائه شده تصویر‌برداری را آغاز کنید.اگر در مدت زمان تصویر‌برداری نیازمند مکث هستید، گزینه Pause در اختیارتان قرار دارد. در نهایت، زمانی ‌که تصویر‌برداری به پایان رسید، با کلیک روی دکمه Stop فرآیند ضبط به اتمام می‌رسد و محتوای ضبط شده به‌طور خودکار در اسلاید پاورپوینت اضافه می‌شود. افزوده شدن این گزینه به پاورپوینت باعث می‌شود تا بخش قابل توجهی از فرآیندهای تصویر‌برداری ساده‌تر از گذشته انجام شود. به‌ویژه آن‌که کاربران دیگر نیازی به استفاده از نرم‌افزار جانبی نخواهند داشت.

فیلم برداری در پاور پوینت

 

در این جا مرحله به مرحله نحوه اضافه کردن ضبط صفحه نمایش در برنامه PowerPoint را برای شما آموزش خواهیم داد .

1 . در برنامه بر روی زبانه Insert کلیک کنید .

 

2 . بر روی گزینه Screen Recording در قسمت Media کلیک کنید .

 
 

3 . محدوده ای از صفحه نمایش را که می خواهید ضبط کنید در این قسمت مشخص کنید .

 
4 . بعد از مشخص کردن محدوده ی مورد نظر بر روی گزینه Record کلیک کنید . اگر نمی خواهید که صدا و نشانگر موس را به ضبط خود اضافه کنید بر روی گزینه های مربوط به آن ها کلیک کنید تا خاموش  شوند.
 

یک شماره انداز به مدت 3 ثانیه به نمایش در خواهد آمد تا شما بتوانید آماده ی ضبط صفحه نمایش خود شوید . بعد از 3 ثانیه عملیات ضبط شروع می شود .

 

5 . بعد از اتمام ضبط بر روی گزینه Stop کلیک کنید . شما می توانید به صورت موقت عملیات ضبط را با کلیک بر روی گزینه pause متوقف کنید .

 

 

حال قسمت ضبط شده شما به پروژه ارائه شما اضافه می شود . زمانی که به اسلاید مورد نظر خود رسیده اید کافیست بر روی گزینه Play کلیک کنید تا قسمت ضبط شده شما به نمایش در بیاید .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری