loading...
کرج دیزاین
Admin بازدید : 201 2017/04/11 نظرات (1)

Dynamics 365 محبوب ترین ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به صورت یک راه حل که می تواند از هر نقطه قابل دسترسی باشد را به ارمغان می آورد.

این دوره با نحوه کار با حساب Dynamics 365, بررسی برنامه های مختلف در دسترس, و نگاهی به آینده محصولات آغاز میشود.

Admin بازدید : 252 2016/11/19 نظرات (0)

 

کنسول PS4 یکی از بهترین کنسول های بازی به حساب می آید، مجموعه بازی های بهتری دارد ، بازاریابی بهتری دارد و همچنین دارای یک دکمه “Share” می باشد که بر روی کنترل دستگاه قرار دارد ، که بسیاری از علاقه مندان به بازی از آن استفاده می کنند .

اما مشکلی برای آن دسته افرادی که با رایانه بازی می کنند وجود دارد و آن این است که راه اندازی یک گیم پد با رایانه تقریبا برای این دسته مشکل به نظر می آید.

با ما همراه باشید تا با این آموزش به راحتی دسته ی کنسول خود را به رایانه تان متصل کنید.

Admin بازدید : 279 2016/06/25 نظرات (0)

برنامه PowerPoint یک راه ساده را برای ایجاد یک ضبط کننده صفحه نمایش در خود جای داده است که می تواند در مواقعی آن چیزی را که می خواهید برای صفحه نمایش توضیح و ارائه دهید مفید واقع شود .   از این پس، این توانایی را دارید تا از صفحه ‌نمایش فیلم بگیرید و آن‌ را با چند کلیک ساده در اسلایدهای پاورپوینت وارد کنید. تنها کافی است محتوایی را که برای ضبط به آن نیاز دارید، انتخاب کنید.

Admin بازدید : 269 2016/04/25 نظرات (0)

 قالبی شیک و در عین حال بسیار ساده که برای استفاده در پروژه های مختلف بسیار مناسب است. کار با این قالب و سفارشی سازی آن بسیار ساده است. این پوسته توسط شرکت معتبر Themeisle ساخته شده است و هم اکنون ما آن را در همیار برایتان فارسی سازی کرده ایم.

Admin بازدید : 449 2016/03/13 نظرات (0)

 

دلایل اجرا نشدن آپاچی در زمپ

وب سرور آپاچی به صورت معمول از پورت ۸۰ استفاده می کند اما ممکن است شما از برنامه های دیگری استفاده می کنید که آنها نیز از پورت ۸۰ استفاده می کنند (مثلا اسکایپ) و این باعث تداخل شده و باعث می شود آپاچی شما در زمپ اجرا نشود!

Admin بازدید : 126 2016/03/13 نظرات (0)

نصب وردپرس

ابتدا آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید. سپس به پنل کاربری هاست دایرکت ادمین خود بروید و از لینکی که برای دسترسی به کنترل پنل دایرکت ادمین توسط شرکت هاستینگ شما در اختیارتان قرار گرفته است وارد کنترل پنل آن شوید.

Admin بازدید : 152 2016/03/12 نظرات (0)

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت می باشد که به طور رایگان در خدمت دوستان قرار می گیرد و  می توان به صورت کاملا رایگان آن را نصب و راه اندازی کرد.
با توجه به قدرت و ظرفیت بالای هسته ی وردپرس، امروزه از آن برای انواع سایت ها از جمله خبری، پورتالی، فروشگاهی، هاستینگ و … مورد استفاده قرار می گیرد و سرویس دهی بسار فوق العاده ای نیز دارد.
پلاگین های این سیستم تقریبا کامل است و روز به روز نیز در حال گسترش می باشد.
یکی از مهم ترین اصلی که در وردپرس وجود دارد، متن باز یا همان “open source” بودن این سیستم است که بسیار مورد توجه برنامه نویسان و توسعه دهندگان قرار می کیرد. زیرا به راختی قابل ویرایش و تغییر است.

Admin بازدید : 155 2016/03/12 نظرات (0)

عرض سلام خدمت کلیه بازدید کنندگان سایت کرج دیزاین؛
امروز با اولین جلسه آموزش ورد پرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.به تازگی تصمیم گرفتیم آموزش هایی در باره ی ورد پرس بزاریم تا کاربران محترم کرج دیزاین بتوانند بیشتر و بهتر از آموزش های ما استفاده نمایند. 

Admin بازدید : 128 2015/12/27 نظرات (0)

یکی از مشکلات نرم افزار تلگرام اینه که با وجود این که مخاطب رو از تو گوشی حذف میکنید باز در تلگرام شما حظور داره . این به خاطر اینه که اون مخاطب در حساب کاربری شما ثبت شده است و برای حذف کامل اون مخاطب باید وارده سایت تلگرام بشید و از اونجا اقدام به حذف مخاطبتون کنید .

در ادامه با ما همراه باشد تا این آموزش رو یاد بگیرید .

Admin بازدید : 208 2015/12/26 نظرات (0)

گروه ها هم اکنون می توانند دارای چندین مدیر باشند ؛ مدیرها می توانند کارهای مختلف نظیر تغییر نام و لوگو، حذف و اضافه کردن کاربر را داشته باشند. البته باید نسخه تلگرام خودتان را بروز کنید تا این قابلیت در دسترس شما قرار بگیرد . می توانید از طریق وب سایت بازار نسخه تلگرام را به 3.3.2 بروزرسانی کنید تا به صورت کامل این ویژگی فعال شود . البته در ورژن های قبلی نیز این قابلیت وجود داشته است . گروه هایی که ظرفیت ان ها تکمیل شده و به 200 رسیده می توانند با ارتقا به سوپر گروپ ظرفیت گروه را به 1000 نفر ارتقا بدهند .

Admin بازدید : 136 2015/12/20 نظرات (0)

 

کدنویسی به صورت آنلاین از طریق وب سایت LIVEWEAVE

شاید بخواهید بدون نصب سرور مجازی بر روی لوکال یک وب سرور داشته باشید و کدهایی که تایپ می کنید را به صورت آنلاین خروجی آن را مشاهده کنید . ابزار آنلاین liveweave برای انجام اینکار طراحی شده است .گاهی اوقا شاید برای شما هم پیش اومده باشه که خیلی سریع نیاز به ویرایش و یا نوشتن یک سری کد دارید و نرم افزارهایی مثل Dreamweaver و یا notepad++ دراختیار شما نیست البته میدونم که note pad ویندوز همیشه در اختیار هست ولی مطمئنم با هم هم نظر هستید که هیچ وقت ابزار مناسبی برای کدنویسی نبوده و نیست .در این موقع نیاز به یک ابزار آنلاین همه فن حریف که بتونه همه نیازهای ما رو از لحاظ نوشتن کد های HTML و CSS و حتی JS فراهم کنه احساس میشه و اگر بدونید ابزار آنلاین liveweave همه این امکانات و خیلی امکانات دیگه رو در اختیار شما قرار میده در استفاده ازش شک نمیکنید . در ادامه به معرفی بخش های مختلف liveweave می پردازیم .

Admin بازدید : 181 2015/12/20 نظرات (0)

الکسا  به صورت رسمی پولی شد و برای مشاهده آمار و رنکینگ وب سایتها باید لایسنس خریداری کنید . همانطور که میدانید سال 93 الکسا دسترسی به جزییات فنی را فقط برای کاربرانی فراهم کرده بود که اکانت غیر رایگان این وب سایت را خریداری کرده بودند اما امروز قسمت عمومی این وب سایت نیز پولی شده است و باید ماهانه 10 دلار بابت آن پرداخت کنید . البته این موضوع برای کاربران عادی شاید موضوع مهمی نباشد ولی برای وبمسترهایی که می خواهند اطلاعات دقیقی از جزییات سایتشان بدست بیاورند میتواند موضوع مهمی به حساب بیاید .

Admin بازدید : 187 2015/12/20 نظرات (0)

 

فتوشاپ آنلاین ، معرفی وب سایت SUMOPAINT

بعضی از وب سایتها دارای خلاقیت منحصر به فردی هستند . بیشتر از 90 درصد سایت و وبلاگهایی که وجود دارد ، کاری مشابه سایتهای دیگران را تکرار می کنند . در این میان افرادی وجود دارند که با ایده هایی که در سر پرورش داده اند دست به یک خلاقیت زده و فکرشان را تبدیل به واقعیت می کنند . سایت sumopaint یک فتوشاپ آنلاین است . یک برنامه گرافیکی و ویرایشی سبک تحت وب که این امکان را در اختیار شما قرار میدهد بتوانید به صورت آنلاین طراحی کرده یا یک تصویر را ویرایش کنید .

Admin بازدید : 112 2015/12/20 نظرات (0)

هشتگ باعث می شود پست هایی که ارسال می کنید ،میزان دیده شدن آنها افزایش پیدا کند . روش صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام (نحوه استفاده) در بخش مربوطه به طور کامل آموزش داده شده است . هرچند استفاده موثر از آن‌ها نیازمند داشتن اطلاعات جامع و آگاهی از محبوب‌ترین آن‌هاست. ابتدا باید معانی این Hashtagها را بدانید و سپس می‌توانید به نحوی موثر از آن‌ها استفاده کنید. در برخی موارد، هشتگ استفاده شده دقیقا به معنای لغوی آن به کار می‌رود که در این موارد از توضیح بیشتر صرفنظر گردیده است. البته این لیست الزاما شامل هشتگ‌های پرکاربرد در ایران نیست و باید مدنظر داشت که برخی هشتگ‌ها همانند instapersia، instairan، iran_instance_pic ،insiranian و نهایتا insiran در کشور ما کاربرد زیادی دارند. به این موضوع دقت داشته باشید که استفاده از هشتگ فقط در موارد خاص ممکن است باعث افزایش لایک و فالور شود زیرا بیشتر افرادی که از هشتگ های محبوب استفاده می کنند ، هشتک استفاده شده هیچ ارتباطی با پست ارسالی ندارد . در ادامه لیست هشتگ های محبوب را جهت استفاده قرار میدهم .

Admin بازدید : 195 2015/12/20 نظرات (0)

  (هشتگ دقیقا نوعی برچسب است که در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر، گوگل‌پلاس، اینستاگرام، VK و … روی موضوعات مختلف زده می‌شود تا هر زمان که نیاز باشد، بتوانیم مجموعه‌ای از اطلاعات را در مورد موضوع به‌خصوصی در اختیار بگیریم.)
در این مطلب آموزشی میخواهم به شما آموزش بدهم که به چه صورتی در اینستاگرام هشتگ در تصویر یا متنی که دارید ارسال می کنید را اضافه کنید . توجه داشته باشید که هدف از بکارگیری هشتگ جستجو در موضوعی خاص است

Admin بازدید : 104 2015/12/20 نظرات (0)

بازیهای آنلاین می تواند در بعضی از مواقع کمی خستگی شما را رفع کند . وقتی از کار روزانه خسته شده اید یا در اوقات بیکاری می خواهید کمی سرگرم شوید بهتر است دوچرخه سواری را به صورت آنلاین بازی کنید .وب سایت freeriderhdبرای همین موضوع طراحی و ایجاد شده است .freeriderhd یک بازی html5 جذاب و رایگان میباشد که شما در این بازی باید به وسیله دکمه های کیبورد یک دوچرخه سوار را از موانع پر فراز و نشیب عبور دهید و رکورد خود را به ثبت برسانید.بازی شامل مراحل متعدد و گرافیک ساده و در عین حال جذاب است و بخش هایی مثل قهرمانان برتر،رکورد های شما،ارتباط با دیگر بازیکن ها و .. را داراست.


Admin بازدید : 205 2015/12/20 نظرات (0)

بعد از نصب فتوشاپ به صورت پیش فرض هنگام تایپ این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و متن نوشته شده به صورت جدا از هم تایپ می شود . برای برطرف کردن این مشکل فقط یک روش وجود دارد و هیچ ارتباطی هم به حذف نرم افزار و نصب دوباره آن ندارد . بعضی از کاربران تا با این مشکل روبرو می شوند فکر می کنند بدلیل کرک شدن نرم افزار این اتفاق می افتد در صورتیکه دلیل اصلی جدا نوشتن کلمات هنگام تایپ فارسی تنظیمات پیش فرض برنامه می باشد که باید به صورت دستی تغییر کند . این مقاله آموزشی مربوط به نسخه CC 2015 می باشد و در نسخه های قبلی هم جواب میدهد .

Admin بازدید : 141 2015/12/18 نظرات (0)

من در این آموزش قصد دارم ترفندی را به شما آموزش دهم تا شما اسم وایرلس خودتان یا همان SSID را مخفی کنید و اگر اسم وایرلس را کسی جستجو کند آن را نبیند در صورتی که خودتان به اینترنت وایرلس دسترسی دارید و اگر بخواهید می توانید افرادی را که خودتان بخواهید وصل کنید ، ابتدا من یکسری مفاهیم را برای شما توضیح می دهیم و بعد ترفند ذکر شده در بالا را برای شما آموزش می دهم .

Admin بازدید : 90 2015/12/17 نظرات (0)

امنیت یک وب سایت به موارد زیادی بستگی دارد که مهمترین آن هاست خوب می باشد . اولین راه نفوذ به یک وب سایت گذشتن از هاست است . هاستی که دارای پیکیره بندی خوبی باشد هکر به راحتی نمی تواند وارد اطلاعات یک سایت شود . اکثر حملاتی که علیه وب سایت‌ها صورت می‌گیرد به این دلیل نیست که اطلاعات شما را سرقت کنند یا سایت‌تان را از کار بیندازند، بلکه هکرها سایت‌تان را هک می‌کنند تا از سرور شما برای ارسال اسپم، یا محلی موقت برای نگهداری برنامه‌های مخرب‌شان استفاده کنند.در نگاه کلی ممکن است فکر کنید که سایت شما ارزش هک شدن را نداشته باشد اما وب سایت‌ها همواره در معرض این خطر هستند و وبمسترها باید موارد فنی را به دقت بررسی کنند.


اطلاعات کاربری