loading...
کرج دیزاین
Admin بازدید : 103 2015/12/20 نظرات (0)

بازیهای آنلاین می تواند در بعضی از مواقع کمی خستگی شما را رفع کند . وقتی از کار روزانه خسته شده اید یا در اوقات بیکاری می خواهید کمی سرگرم شوید بهتر است دوچرخه سواری را به صورت آنلاین بازی کنید .وب سایت freeriderhdبرای همین موضوع طراحی و ایجاد شده است .freeriderhd یک بازی html5 جذاب و رایگان میباشد که شما در این بازی باید به وسیله دکمه های کیبورد یک دوچرخه سوار را از موانع پر فراز و نشیب عبور دهید و رکورد خود را به ثبت برسانید.بازی شامل مراحل متعدد و گرافیک ساده و در عین حال جذاب است و بخش هایی مثل قهرمانان برتر،رکورد های شما،ارتباط با دیگر بازیکن ها و .. را داراست.


برای استفاده از این وب سایت ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید . همانطور که مشاهده می کنید مراحل بازی بسیار ساده در عین حال جذاب می باشد . هیجان این بازی بیشتر جنبه مثبت دارد تا منفی و میتوانید تا بی نهایت مراحل را تکرار کند .

بازی آنلاین دوچرخه سواری

 

 

 

برای شروع بر روی یکی از مراحل کلیک کنید . پایین خطوط به شما از طریق علائم نمایش داده می شود که برای حرکت باید از چه کلیدی استفاده کنید

بازی دوچرخه سواری آنلاین

 

در نگاه اول شاید بازی بیار ساده باشد ولی وقتی شروع به رفتن می کنید می بینید که زیاد هم کار ساده ای نیست و با کوچکترین اشتباهی حذف می شوید .

پایین صفحه هم می توانید امتیاز دیگر افرادی که این مرحله را طی کرده اند را مشاهده کنید

پیشنهاد میکنم حتما یه بار امتنحانش کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری