loading...
کرج دیزاین
Admin بازدید : 187 2015/12/20 نظرات (0)

 

فتوشاپ آنلاین ، معرفی وب سایت SUMOPAINT

بعضی از وب سایتها دارای خلاقیت منحصر به فردی هستند . بیشتر از 90 درصد سایت و وبلاگهایی که وجود دارد ، کاری مشابه سایتهای دیگران را تکرار می کنند . در این میان افرادی وجود دارند که با ایده هایی که در سر پرورش داده اند دست به یک خلاقیت زده و فکرشان را تبدیل به واقعیت می کنند . سایت sumopaint یک فتوشاپ آنلاین است . یک برنامه گرافیکی و ویرایشی سبک تحت وب که این امکان را در اختیار شما قرار میدهد بتوانید به صورت آنلاین طراحی کرده یا یک تصویر را ویرایش کنید .

Admin بازدید : 112 2015/12/20 نظرات (0)

هشتگ باعث می شود پست هایی که ارسال می کنید ،میزان دیده شدن آنها افزایش پیدا کند . روش صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام (نحوه استفاده) در بخش مربوطه به طور کامل آموزش داده شده است . هرچند استفاده موثر از آن‌ها نیازمند داشتن اطلاعات جامع و آگاهی از محبوب‌ترین آن‌هاست. ابتدا باید معانی این Hashtagها را بدانید و سپس می‌توانید به نحوی موثر از آن‌ها استفاده کنید. در برخی موارد، هشتگ استفاده شده دقیقا به معنای لغوی آن به کار می‌رود که در این موارد از توضیح بیشتر صرفنظر گردیده است. البته این لیست الزاما شامل هشتگ‌های پرکاربرد در ایران نیست و باید مدنظر داشت که برخی هشتگ‌ها همانند instapersia، instairan، iran_instance_pic ،insiranian و نهایتا insiran در کشور ما کاربرد زیادی دارند. به این موضوع دقت داشته باشید که استفاده از هشتگ فقط در موارد خاص ممکن است باعث افزایش لایک و فالور شود زیرا بیشتر افرادی که از هشتگ های محبوب استفاده می کنند ، هشتک استفاده شده هیچ ارتباطی با پست ارسالی ندارد . در ادامه لیست هشتگ های محبوب را جهت استفاده قرار میدهم .

Admin بازدید : 195 2015/12/20 نظرات (0)

  (هشتگ دقیقا نوعی برچسب است که در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر، گوگل‌پلاس، اینستاگرام، VK و … روی موضوعات مختلف زده می‌شود تا هر زمان که نیاز باشد، بتوانیم مجموعه‌ای از اطلاعات را در مورد موضوع به‌خصوصی در اختیار بگیریم.)
در این مطلب آموزشی میخواهم به شما آموزش بدهم که به چه صورتی در اینستاگرام هشتگ در تصویر یا متنی که دارید ارسال می کنید را اضافه کنید . توجه داشته باشید که هدف از بکارگیری هشتگ جستجو در موضوعی خاص است

Admin بازدید : 104 2015/12/20 نظرات (0)

بازیهای آنلاین می تواند در بعضی از مواقع کمی خستگی شما را رفع کند . وقتی از کار روزانه خسته شده اید یا در اوقات بیکاری می خواهید کمی سرگرم شوید بهتر است دوچرخه سواری را به صورت آنلاین بازی کنید .وب سایت freeriderhdبرای همین موضوع طراحی و ایجاد شده است .freeriderhd یک بازی html5 جذاب و رایگان میباشد که شما در این بازی باید به وسیله دکمه های کیبورد یک دوچرخه سوار را از موانع پر فراز و نشیب عبور دهید و رکورد خود را به ثبت برسانید.بازی شامل مراحل متعدد و گرافیک ساده و در عین حال جذاب است و بخش هایی مثل قهرمانان برتر،رکورد های شما،ارتباط با دیگر بازیکن ها و .. را داراست.


Admin بازدید : 205 2015/12/20 نظرات (0)

بعد از نصب فتوشاپ به صورت پیش فرض هنگام تایپ این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و متن نوشته شده به صورت جدا از هم تایپ می شود . برای برطرف کردن این مشکل فقط یک روش وجود دارد و هیچ ارتباطی هم به حذف نرم افزار و نصب دوباره آن ندارد . بعضی از کاربران تا با این مشکل روبرو می شوند فکر می کنند بدلیل کرک شدن نرم افزار این اتفاق می افتد در صورتیکه دلیل اصلی جدا نوشتن کلمات هنگام تایپ فارسی تنظیمات پیش فرض برنامه می باشد که باید به صورت دستی تغییر کند . این مقاله آموزشی مربوط به نسخه CC 2015 می باشد و در نسخه های قبلی هم جواب میدهد .

Admin بازدید : 141 2015/12/18 نظرات (0)

من در این آموزش قصد دارم ترفندی را به شما آموزش دهم تا شما اسم وایرلس خودتان یا همان SSID را مخفی کنید و اگر اسم وایرلس را کسی جستجو کند آن را نبیند در صورتی که خودتان به اینترنت وایرلس دسترسی دارید و اگر بخواهید می توانید افرادی را که خودتان بخواهید وصل کنید ، ابتدا من یکسری مفاهیم را برای شما توضیح می دهیم و بعد ترفند ذکر شده در بالا را برای شما آموزش می دهم .

Admin بازدید : 90 2015/12/17 نظرات (0)

امنیت یک وب سایت به موارد زیادی بستگی دارد که مهمترین آن هاست خوب می باشد . اولین راه نفوذ به یک وب سایت گذشتن از هاست است . هاستی که دارای پیکیره بندی خوبی باشد هکر به راحتی نمی تواند وارد اطلاعات یک سایت شود . اکثر حملاتی که علیه وب سایت‌ها صورت می‌گیرد به این دلیل نیست که اطلاعات شما را سرقت کنند یا سایت‌تان را از کار بیندازند، بلکه هکرها سایت‌تان را هک می‌کنند تا از سرور شما برای ارسال اسپم، یا محلی موقت برای نگهداری برنامه‌های مخرب‌شان استفاده کنند.در نگاه کلی ممکن است فکر کنید که سایت شما ارزش هک شدن را نداشته باشد اما وب سایت‌ها همواره در معرض این خطر هستند و وبمسترها باید موارد فنی را به دقت بررسی کنند.


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری